Assetto Corsa Competizione – Hotfix v1.3.3

Vlak na update van Assetto Corsa Competizione versie 1.3, heeft Kunos Simulazioni de titel al voorzien van twee nieuwe hotfix-patches die enkele van de problemen aanpakken die werden geïntroduceerd door de belangrijkste v1.3 build-update.

Vandaag heeft de Italiaanse ontwikkelaar Hotfix v1.3.3 ingezet, waarmee de racesimulator in verschillende afdelingen verder wordt verbeterd. Bekijk de volledige changelog hieronder voor meer informatie.

Assetto Corsa Competizione voor Steam koop je op CDKeys.com

Changelog v1.3.3

Algemeen

  • Vast frame valt weg na een bepaald aantal sessies, wat voor sommige gebruikers lagere prestaties na meerdere sessies veroorzaakt.

Gameplay

  • Vaste slijtage van AI-banden in opgeslagen games.
  • Een bug gerepareerd met betrekking tot baanoppervlakken tijdens het laden van een opgeslagen spel met problemen als pitstop en stinttimer.
  • Het afsnijden van de laatste chicane in Suzuka maakt de volgende ronde nu ongeldig.
  • Het afsnijden van de laatste chicane in Suzuka tijdens de eerste ronde na een korte formatieronde zal nu de penalty activeren zoals bedoeld.
  • De 12H race weekend game-modus heeft nu een limiet van 15 bandensets.
  • Een bug gerepareerd met de Superpole-spelmodus, waardoor de speler meer dan 2 snelle ronden kon maken.
  • Verkeerde ronden resterende waarde gecorrigeerd voor SG penalty voor pitlane speeding.

Graphics

  • Vaste nummerplaatweergave in galerijherhalingen van MP-sessies.
  • Suzuka reflectie kaart positie update om de ongewenste groene tint te verwijderen.

UI/HUD

  • Audiocomms sms-categorie en prioriteitsaanpassingen.
  • Wijzigingen in ECU-instellingen (TC, ABS, enz.) Hebben nu hun eigen racecomms-categorie.
  • De tijdvermenigvuldiger wordt nu weergegeven op de sessieoverzichtspagina, zowel in SP als MP.
  • Categorie kampioenschap herhaling toegevoegd.
  • Updates voor stuurprogramma-berichten en berichtgedrag.

Fysica

  • NSX motorvermogen aanpassingen.
  • Bevestig de panorama-greepaanpassingen.
  • Suzuka asfalt schurende (bandafbraak) aanpassingen.
  • Oplossing voor incidentele installatiecorruptie die een kapotte autostatus veroorzaakte.
  • Car spawn-problemen in bepaalde omstandigheden opgelost.

Multiplayer

  • Server result.json schrijft nu metaData, serverName en sessionType zoals bedoeld.
  • Een incompatibiliteit met de allowAutoDQ-instelling opgelost, waardoor na het racen boetes niet werden toegepast wanneer ingeschakeld.
  • Opnieuw ingeschakelde bestuurderstinttijd en totale rijtijdregels voor niet-openbare MP.
  • Opnieuw ingeschakeld is RaceLocked, dus deelname aan races kan weer worden toegestaan.
  • De client moet nu alle ontkoppelingsscenario’s correct verwerken.
  • Verschillende verbeteringen voor driver swaps en toeschouwer modus:
  • Stint- en rijtijdregels werken nu betrouwbaar in ruilsituaties.
  • Verplichte pitstopregels werken nu betrouwbaar in ruilsituaties.
  • Straffen worden nu correct overgedragen op clients in ruilsituaties.
  • Voorkomen van onjuiste serverconfiguratie die heeft geleid tot deelname aan orderrelevantie.
  • Ontbrekende verplichte statusupdate na correctie van swaps.
  • Bandencompound, druk en remstrategieën worden betrouwbaar overgedragen in ruilsituaties.
  • Een bug gerepareerd die verhinderde dat de speler de druk kon aanpassen bij het selecteren van natte banden in de MFD op het goede spoor.
  • Zichtbaarheid van pitbemanning vastgesteld voor de kijkende klant.
  • Vaste swap-widget verdwijnt voor sommige spelers in sessies met meerdere auto’s.

Notitie

  • Vanwege veranderingen die de fysica en tracklimieten beïnvloeden, worden de scoreborden van speciale evenementen # 55 en # 57 opnieuw ingesteld.