Assetto Corsa Competizione – Intercontinental GT Pack

Kunos Simulazioni heeft de langverwachte Intercontinental GT Pack DLC voor Assetto Corsa Competizione uitgebracht.

De nieuwe DLC introduceert lasergescande versies van vier iconische internationale circuits van vier verschillende continenten:

  • Kyalami Grand Prix Circuit (Zuid-Afrika)
  • Suzuka Circuit (Japan)
  • Weathertech Raceway Laguna Seca (Verenigde Staten)
  • Mount Panorama Circuit (Nieuw-Zuid-Wales)

Spelers die deze tracks bezitten, breiden hun GT-serie uit naar de Intercontinental GT Challenge van Pirelli en bieden een uitdagende rijervaring met een exclusieve lay-out die fijn is gereproduceerd met Laserscan-technologie, wat zorgt voor extreme precisie in detail van de trackreproductie.

Het Intercontinental GT-pakket voor Assetto Corsa Competizione bevat ook meer dan 45 nieuwe auto-liveries, 30 nieuwe teams en 50 nieuwe coureurs naast geheel nieuwe spelmodi uit de real-life serie aangedreven door Pirelli.

Assetto Corsa Competizione voor Steam koop je op CDKeys.com. De Intercontinental GT Pack DLC voor Assetto Corsa Competizione is beschikbaar via Steam.


Naast de langverwachte internationale content voor ACC, heeft Kunos Simulazioni ook Update patch V1.3 geïmplementeerd die verschillende aspecten van de racesimulator verder zal verbeteren.

ACC Changelog v1.3

General

  • Ingeschakeld Intercontinental GT Challenge Pack DLC (vereist extra aanschaf).
  • 4 nieuwe tracks toevoegen, veel nieuwe inzendingen en relevante seizoen- en spelmodi:
  • Mount Panorama Circuit
  • WeatherTech Raceway Laguna Seca
  • Suzuka Circuit
  • Kyalami Grand Prix Circuit
  • IGTC 2019 inzendingen en liveries toegevoegd.
  • IGTC 2019 kampioenschapsmodus toegevoegd.
  • IGTC-raceweekendmodi toegevoegd (8H, 9H, 10H en 12H raceweekend).
  • Oplossing voor incidentele bevriezingen met Fanatec-wielen veroorzaakt door de Fanatec LED-optie ingeschakeld te hebben zonder Fanatec-hardware te gebruiken.
  • Gedeeld geheugen ongedaan maken bij afsluiten van het spel.

Gameplay

  • Oplossing voor onjuiste bestuurderstintlimieten in Custom Race Weekend-modus.
  • Vaste geruite vlaggen gezien als echte vlaggen in de laatste race-sector.
  • Drive-through penalty voor overschrijding van de bestuurderstint en S&G penalty in geval van dubbele overtreding opgelost.
  • Pitlane-logica verplaatst van trigger naar oppervlaktesysteem voor betrouwbaardere detectie.
  • Vaste herhaling stuurprogramma info geheugenbezetting.
  • Betere herkenning van niet-inhaalhoogtepunten tijdens incidenten.
  • Botsingsenabler is gewijzigd in het op overlapping gebaseerde systeem.
  • Botsingen worden mogelijk gemaakt door gaas en niet langer op afstand – lost zeldzame gevallen op waarin auto’s te dicht bij elkaar kwamen en geen botsing bleven na het groene licht.
  • Nieuw spawnsysteem en sortering van track slots:
  • Grid en fast start spawns worden gebouwd tijdens runtime, pitlane slots worden gesorteerd op spline.
  • Verlaagde gele vlag drempel voor off-track auto’s.
  • Afhankelijkheid van het type herhalingsgebeurtenis toegevoegd in galerijherhalingen (versie van herhaling gewijzigd).
  • Herzien formatie ronde en start triggers.
  • Probleem opgelost met vernietigbare objecten in herhalingen van galerijen.

UI/HUD

  • UI-integratie voor DLC.
  • Vaste MFD pitstop-geldigheid met pitvenster-regels om al groen te zijn terwijl op de baan.
  • Pitstop wordt nu geldig weergegeven in de MFD voordat de pitlane wordt betreden wanneer aan alle voorwaarden is voldaan.
  • Navigatie: herstelde schade MFD-selectielogica om er een te corrigeren.
  • MP- en Championship-autoselectiedozen wijzen nu naar de nieuwe showroom.
  • Uiterlijk update naar normale / hoge / max prioriteit communicatie berichten.
  • Meer gemarkeerde spelerspecifieke communicatieberichten toegevoegd.
  • Positie van communicatiepaneel en minimale berichtprioriteit weergegeven als opties in het scherm met HUD-opties.
  • De eerder gebruikte middenpositie kan worden hersteld via de HUD-opties.
  • Weergave van motorkaartinstelling toegevoegd aan de koppelingsbalk in de versnellingswidget.
  • Algemene stijlupdates voor de versnellingswidget.
  • Statusindicator MFD-bandenset toegevoegd op de pitstrategie-pagina van de MFD.
  • Gloednieuwe sets zijn wit gemarkeerd, gebruikte sets zijn gemarkeerd met een zwarte stip voor eenvoudiger selectie ter plekke.
  • De MFD-pitstrategie toont nu zowel brandstof toe te voegen als totale brandstofberekening.
  • HUD en realtime widget gebruiken nu de officiële positie vanaf de start van de race tot de eerste splitsing om betrouwbaardere posities bij de start en minder flikkering te tonen.
  • De knop “Randomiseren” maakt nu deel uit van de aangepaste weergroep.
  • Vaste camerafout inconsistentie bij het afspelen wanneer de auto in de pits zit (verschil in cyclus omhoog versus omlaag).
  • De gevoeligheid van de weersvoorspelling is toegenomen.
  • Groene lichten-widget toegevoegd met de instelling die moet worden uitgeschakeld via HUD-opties.
  • Realtime pagina-update in de MFD om verrekte auto’s en grote gaten te behandelen die niet relevant zijn voor de speler.
  • Extra markering voor de spelersrij in de realtime positiewidget voor eenvoudiger volgen.

Graphics

  • Vast in de buurt van een vliegtuig met een F7-vrije camera (hangt nu af van de camera-afstand tot de gefocuste auto).
  • Alternatieve renderingmethode voor knikkers.
  • OPMERKING: werkt alleen wanneer de materiaalkwaliteit is ingesteld op MID (zou moeten helpen bij het gebruik van FXAA).
  • Extra aangepaste sjablonen voor de Porsche 991II GT3 Cup en Lamborghini Huracán Super Trofeo-auto’s.
  • Verbeterd autozichtbaarheidssysteem wanneer de maximale zichtbaarheid van de tegenstander wordt gebruikt.
  • Auto’s in de pitlane moeten nu worden genegeerd wanneer ze op koers zijn om de focus niet te stelen voor auto’s die voorop rijden. Auto’s vooraan hebben ook voorrang op auto’s achter de speler.
  • Optimalisatie van lichtconus achter de speler-auto voor de tegenstander in chase-cam en dashpro-weergaven om een ​​ongewenst pop-ineffect te verhelpen.
  • 3D grasupdates op alle tracks.
  • Unieke helderheidscurves voor afzonderlijke tracks.
  • Vaste nationale vlaggen die hectisch werden tijdens het pauzemenu.
  • Bijgewerkt seizoen-onafhankelijke nummerplaat / banner lay-outs voor aangepaste auto’s en aangepaste spelmodi in alle seizoenen.
  • Oplossing voor problemen met autostickers wanneer de limiet voor de zichtbaarheid van de auto wordt gebruikt.

Physics

  • All cars BOP assignments for IGTC circuits.
  • All cars have now safe, aggressive and wet presets for new IGTC circuits.
  • Audi R8 LMS EVO new Spa aggressive preset.
  • Bentley 2018 new Spa aggressive setup.
  • Honda NSX GT3 (old) new Silverstone aggressive preset.
  • Honda NSX GT3 EVO rev limiter tweaks.
  • Lexus RC F GT3 all presets modified brake balance.
  • Slipstream optimization in CPU performance with many AI cars.
  • Chassis flex optimization in CPU performance with many AI cars.
  • Slipstream simulation fine-tuning. Leading car now gains less speed, while the following car gains more.
  • Tyre model fine-tuning. Pressure sensitivity and influence on flex and slip angle/ratio.
  • Wet tyre wear and grip adjustments.
  • Slick tyres now drain less water on a wet track.
  • Porsche 991II GT3-R performance tweaks on sprint circuits.
  • Optimizations to AI CPU occupancy.
  • Fixed brake wear after loading a saved game.
  • Fixed occasional bug with broken suspensions when pitting after loading a saved game.
  • Fix for MoTeC not saving if the username had special characters.
  • MoTeC now exports in 200hz frequency for suspension travel, wheel speed, dampers, and relative math channels.
  • MoTeC new channels export on/off when suspension travel touches bumpstops.
  • Improved engine response at low revs and manual clutch release scenarios for easier starts.
  • It also improves driveability for “starting over grass after a spin” scenario.
  • Less sensitive launch control activation. Now needs almost 100% accelerator to engage. Improves slow launches with clutch without engaging always.

Audio

  • Verbeterde timing van de ‘Groene vlag’ bij de start van de race.
  • Nieuwe crew chief / spotter berichten.

Multiplayer

  • Alle tracks in basisinhoud hebben nu 50 slots voor privé-MP.
  • De trigger voor serverformatie wordt 500 meter eerder ingesteld wanneer full-lap-formatie wordt gebruikt.
  • Auto’s staan nu altijd in 45 graden in FP- en Q-sessies.
  • Spelerwagen is nu vergrendeld tot groene vlag + 20 seconden wanneer geteleporteerd vanuit het rooster of de formatieronde.
  • IGTC-tracks toegevoegd aan serverconfiguratie: kyalami_2019, mount_panorama_2019, suzuka_2019, laguna_seca_2019.
  • OPMERKING: niet-DLC-eigenaren kunnen ook servers met DLC-tracks instellen.
  • Formation lap type is nu configureerbaar via settings.json: Nieuw systeem (standaard), oud systeem (met limiter), gratis (voor privéservers)
  • Nieuw Formation lap-type voor Multiplayer, inclusief widget voor positietracking – te gebruiken in officiële en CP-servers en optioneel in private MP-servers.

Guidelines

  • In de fase “Eén bestand” moet de speler de doelwidget volgen, deze moet voldoende ontspannen zijn om banden en remmen op te warmen.
  • Als het doelwit aanzienlijk wordt overschreden, resulteert dit in teleporteren naar pits.
  • In de “Double file” -fase moeten spelers hun doelpositie zo snel mogelijk vinden en de snelheid en zijkant daar houden.
  • In de fase “Voorgroen” (wanneer de snelheidsdelta verschijnt), moeten spelers hun snelheid op de delta vergrendelen.
  • Snelheidsovertredingen of het verplaatsen van de zij- en lengtepositie tijdens de pre-groene fase verleent een boete op basis van de ernst.
  • Het systeem werkt op een ‘protect-the-onschuldige’ basis, de speler kan negeren wat andere auto’s om zich heen doen, het belangrijkste waar hij op moet letten is zijn eigen positie en snelheid.
  • Botsingen zijn uitgeschakeld tijdens de formatieronde en worden herwonnen zodra een overlapping is beëindigd.
  • Nieuwe dynamische snelle formatie spawnt voor MP.
  • Server- en clientboetes stapelen zich nu correct op.
  • Tijdsboetes na de server worden nu bovenop mid-race boetes toegepast.
  • Pitlane speeding in non-race sessies diskwalificeert de speler niet langer, teleporteert alleen de klant terug naar de pits.
  • Ontbrekende rondetelling voor Race Control-sancties opgelost.
  • Tijdelijk uitgeschakelde serverinstellingen: “isRaceLocked” (standaard actief) en gebeurtenisregels “driverStintTimeSec” en “maxTotalDrivingTime”.
  • Bijgewerkt serverbeheerdershandboek naar voorlopige versie 6a.

Ratings

  • Nieuwe trackmedailles toegevoegd voor DLC-eigenaren.
  • TR-rating schaalt nu afhankelijk van DLC-eigendom.
  • SA Vertrouw generatie aanpassingen.
  • CP-servers draaien DLC-tracks in een parallel schema.
  • CP-servers zullen adaptief DLC-tracks selecteren op onbekende trackdagen wanneer een grote meerderheid van registraties eigenaar is van de DLC