RaceRoom Racing Experience – Nieuwe update geïmplementeerd en het Zhejiang Circuit

Sector3 Studios heeft een nieuwe update voor hun RaceRoom Racing Experience-titel geïmplementeerd en hun digitale versie van het Chinese Zhejiang Circuit uitgebracht.

De update van RaceRoom bevat het gebruikelijke gezonde aantal fixes en verbeteringen, maar biedt ook enkele interessante inhoudsupdates. Bekijk de volledige changelog hieronder voor meer informatie.

Het Zhejiang-circuit bevindt zich in de stad Shaoxing in de oostelijke provincie Zhejiang, China. Het is een 3,2 km lange FIA Grade 2-baan, geschreven door Apex Circuit Design. Het wordt elk jaar bezocht door zowel nationale als internationale TCR-series. Het staat ook op de kalender van verschillende GT-series.

De RaceRoom-versie van het Zhejiang Circuit wordt geleverd met zowel de 3,2 km UnitedGrand Prix als de 1.54 km Grand Prix Oost-circuitindeling.

De nieuwe baan is verkrijgbaar via de RaceRoom Store voor € 4,98.

RaceRoom Update details

  • Downloadgrootte = 312 MB
  • Clientversie = 0.9.0.923
  • Klant BuildID = 4695656
  • Toegewijde serverversie = 58.0.1083
  • Toegewijde server BuildID = 4695721
  • Nieuwe inhoud: Zhejiang International Circuit

Changelog

  • Reputatie – Cooldown van incidentpunten is verhoogd van 3 seconden naar 4 seconden om escalatie te beperken nadat deze uit het spoor is geduwd.
  • Reputatie – De speler ontvangt nu één incidentpunt voor het ongeldig maken van een ronde.
  • Reputatie – Vlak na een afkoeling van 4 seconden negeren we nu verdere incidenten voor botsingen van baanobjecten, off-track gaan en de controle verliezen totdat de auto weer bij de baan is.
  • Optie – De hoofdsteunen van de cockpitstoel waren naar verluidt vervelend voor VR-gebruikers terwijl de camera doorknipte, dus hebben we een optie toegevoegd om de weergave van de bestuurdersstoel te wijzigen.
  • Controllers – Een profiel toegevoegd voor de Xbox-gamepad wanneer verbonden via Bluetooth.
  • Controllers – Thrustmaster en Logitech wielen – Tweaked kracht exponent, maximale output en voorwiel grip exponenten om het FFB gevoel te verhogen in subtiele effecten
  • Vaste controllerprofielen voor Bodnar-kabel en Fanatec CSW 2.5 om enkele detectieproblemen te voorkomen.
  • Vast controllerprofiel voor de Thrustmaster T500 waarvoor lijnen voor Flatspot-effecten misten
  • Vaste auto-instellingenmenu waarbij de differentiaalinstellingen niet werden verborgen voor auto’s waarbij ze niet konden worden gewijzigd.
  • Fixed Car Setup-menu slaat de differentiaalinstelling niet op voor auto’s met voorwielaandrijving
  • Vaste rookwolken en remsporen achtergelaten door spelers met een hoge latentie
  • Knipperen van tegenstandersauto’s met hoge latentie in multiplayer opgelost. Het stopt nu alleen met het renderen van de auto als de latentie van de tegenstander consequent langer is dan 1 seconde.
  • Vaste AI-regeling in de pitlane die de auto soms boven de snelheidslimiet van de pitlane kon versnellen.
  • Vaste free-flight camera die niet zou werken onder bepaalde omstandigheden in de race-monitor.

Inhoud updates

  • Afgevlakte toerentalbegrenzer en pit speed limiters logica voor een selectie van auto’s die problematisch waren.
  • Red Bull-liveries die dringend de laatste update hebben vervangen, hebben nu een bijgewerkte afbeelding in het menu en de website.
  • Audi TT cup – AI-afstemming
  • Audi TT VLN – Meer overbrengingsverhoudingopties toegevoegd
  • BMW M3 GT2 – Fixed de achterste camber die asymmetrisch was in de standaard setup
  • BMW M6 GT3 – Twee eSport-liveries gerepareerd die in het menu hadden geruild.
  • Canhard R52 – Vaste Launch Control die ten onrechte beschikbaar was voor deze auto
  • GT4-auto’s – AI-afstemming
  • KTM GT4 – Tweaks voor het beschadigen van de getweakde koppeling voor betere start
  • Porsche 934 RSR – Meer overbrenging verhouding opties toegevoegd
  • WTCC Chevrolet Cruze – Een verkeerd bandenbestand opgelost
  • WTCC 15/16/17 – Bijgewerkte vering om de teencontrole te verbeteren
  • Imola – Gemodificeerde gesneden gangen een beetje om te proberen een verkeerde snijdetectie op het start / finish-gebied kwijt te raken.