RaceRoom – Update 0.9.2.29 en WTCR 2020 Car Pack Beschikbaar


Sector 3 Studios heeft zojuist de nieuwe update voor zijn RaceRoom Racing Experience uitgebracht, die ook het WTCR 2020 Car Pack bevat. Het nieuwe RaceRoom Racing Experience autopack bevat uiteraard alle wagens en teams van het seizoen 2020, inclusief de prachtige Renault Mégane RS TCR en de nieuwe CUPRA Leon Competición. Ook zijn er een aantal fantastische nieuwe liveries beschikbaar en is er extra aandacht besteed aan het toch al prima weggedrag van de auto’s.

Update details

Download size = 1.7 GB
Client version = 0.9.2.29
Client BuildID = 6291963
Dedi version = 72.0.1261
Dedi BuildID = 6291978

Changelog

  • Probleem opgelost waarbij de speler geblokkeerd kon raken als hij probeerde een server te verlaten na het beëindigen van een race terwijl andere spelers nog steeds niet klaar waren.
  • Pit limiter – Zorgde ervoor dat het spel soepeler is ten opzichte van de snelheid van een spelersauto onder AI-controle in de pitlane.
  • Geluiden – Verminderd volume van grondschraapeffecten met 4 dB.
  • Controllers – Profiel toegevoegd voor een andere variant van de Logitech G923
  • Aquila – Dempers afgestemd om de handling bij hobbels te verbeteren
  • Audi TT cup – Dempers afgesteld om de wegligging bij oneffenheden te verbeteren
  • BMW M6 GT3 – Dempers afgestemd om de handling op hobbels te verbeteren
  • Chevrolet Corvette Z06R GT3 – Verminderde motorverwarming, verhoogde radiatorkoeling
  • DTM 14/15/16 – Vaste ongelijkheid in bandensamenstellingen. Alle 3 de seizoenen staan ​​nu op dezelfde harde compound-basis.
  • DTM 2020 – Groter pad en struikgewas
  • Formula RaceRoom 90 – Verhoogd mechanisch spoor tot 30 mm, een stijging van 17,5 mm, grotere schrobstralen, opnieuw gebalanceerde dempers (gelijkmatige gebruikssplitsing voor / achter)
  • Formula RaceRoom X-17 – 5 motorkaarten toegevoegd
  • Groep C autoklasse – Stel mechanisch spoor in op 22,5 mm, opnieuw uitgebalanceerde dempers voor gelijkmatig gebruik voor / achter en hoge snelheden, oververhitting gestopt
  • GT1 autoklasse – 5 motorkaarten toegevoegd
  • GT2 autoklasse – Gebalanceerde dempers hoog / laag en voor / achter
  • GT3-autoklassen – Minder verschillen in brandstofverbruik tussen alle automodellen
  • GT4-autoklasse – opnieuw uitgebalanceerde dempers (gelijke gebruikssplitsing voor / achter),
  • KTM X-bow GT4 – 1 extra tand / eindoverbrengingsverhouding toegevoegd
  • Nissan Skyline Groep A – Dempers afgesteld om het rijgedrag bij oneffenheden te verbeteren
  • Volvo 240T Groep A – Dempers afgesteld om de wegligging bij oneffenheden te verbeteren
  • Porsche 911 GT3 R (2019) – Poging om de neiging te corrigeren dat de cockpitcamera aan één kant verschoven raakt.
  • Porsche 911 RSR – Verhoogd instelbereik voor camberhoeken en veerkeuze
  • Porsche 934 RSR – Dempers afgestemd om de handling op hobbels te verbeteren
  • Porsche 964 Carrera – Dempers afgestemd om de wegligging op hobbels te verbeteren
  • Silhouetten autoklasse – Verhoogd mechanisch spoor, Verhoogd rolcentrum, Verhoogde anti-squat, Verhoogde achterste geometrische camberversterking, Opnieuw gebalanceerde dempers voor gelijke lage / hoge balans voor / achter
  • WTCC 2013 – Verhoogde radiatorkoeling voor alle auto’s
  • WTCR-autoklassen – Verhoogde drempel voor hoge snelheid voordemper, achter verlaagd. Betere schokabsorptie, aanpassingen aan banden om de snelheidsafname na de eerste 10% slijtage te verhogen
  • Aragon – Op zijn beurt een slecht gesneden gangdetectie verholpen, de te strikte T14 uitgesneden gang opgelost, rondgeduwd door een aantal AI-doorgesneden gangen om AI-beteugeling te stoppen
  • Bathurst – Tweaks naar AI-snelheid en raceline
  • Daytona Road Course – Verlaagde AI-snelheid in de top van bocht 2, waardoor AI niet naar één kant zwenkte tijdens rollende starts
  • Hungaroring – Tweaks aan AI’s raceline om hun neiging om tracklimieten te misbruiken te verminderen.
  • Imola – Tweaks aan de raceline van AI, zodat ze niet te ver lopen voor de laatste bocht
  • Norisring – Tweaks naar het eerste ronde gedrag van AI in T1 en T2.
  • Sepang – Inconsistente detecties van uitsnijdingen rondom de baan opgelost, ontbrekende HUD-kaarten opgelost.
  • Twin-Ring Motegi – Verplaatst de spawnlocatie van tijdaanvallen en privékwalificaties
  • Zolder – Verplaatst de spawnlocatie van time attack en privé kwalificatiesessies
  • Probleem opgelost met rollende starts in multiplayer, waarbij auto’s onder AI-besturing probeerden de auto van een losgekoppelde speler voor zich te ontwijken.
  • Een bug verholpen in races voor één speler waarbij het indrukken van “R” voor onmiddellijke herhaling tijdens de startprocedure van een race resulteerde in een overgeslagen eerste ronde.
  • Er is een probleem met een speciale server opgelost dat geen incidentpunten rapporteerde voor niet-verbonden clients.