RaceRoom – Update 0.9.2.34 Geïmplementeerd


Update details

Download size = 400MB
Client version = 0.9.2.34
Client BuildID = 6399979
Dedi version = 73.0.1283
Dedi BuildID = 6400111

Changelog

  • Dedicated server: Power Restrictor toegevoegd als een BOP-tool voor de selectiestructuur van het automodel. Het bereik is 90,0% tot 100,0% en bepaalt het uiteindelijke vermogen van de automotor.
  • Dedicated server: een Spectator Whitelist toegevoegd om het blokkeren van ongewenste toeschouwersclient mogelijk te maken. Als u de witte lijst leeg laat, mag iedereen toekijken.
  • BOP-waarden toegevoegd aan het autoselectiescherm bij deelname aan een multiplayer-sessie.
  • Diverse verbeteringen aan rollende starts voor een soepelere ervaring
  • Vaste setup staat geen bandenspanningswijzigingen meer toe
  • Audi TT cup – Afstemming op hoge snelheid, AI vertraagd in snelle bochten
  • BMW M3 E30 (Touring Classics) – Achteraan gekalmeerd omdat hij een beetje te blij was
  • CUPRA e-racer – Hergebalanceerde demping bij hoge snelheden, meer mechanisch spoor en minder sturing achteraan.
  • DTM 1992 & Touring Classics – Verhoogd pneumatisch spoor
  • DTM 2014,2015,2016 – Langere standaard eindoverbrengingsverhouding voor Nuerburgring
  • DTM 2020 – Minder pneumatisch spoor, verhoogd mechanisch spoor, vereffende demper-nulknopen en opnieuw gebalanceerde dempers.
  • Fabcar 935 – De wielen zijn aangepast zodat de auto er nu correct uitziet, aangepaste fysica.
  • GT2 – Alle auto’s – Afstemming op hoge snelheid
  • GTR3 – Alle auto’s – Fijnafstelling van de hogesnelheidsdemper en enkele mechanische spoorwaarden aangepast om overmatige stuurkrachten te verminderen
  • GTR4 – Alle auto’s – Bijgewerkte sliphoek- en camberberekeningen om ze in overeenstemming te brengen met GT3’s.
  • Lotus GT4 – Verminderde dynamische camber van de vooras
  • NSU TTS – Fysica-update: banden V4.1 (2 compounds beschikbaar), verminderd remvermogen, lager brandstofverbruik en algemeen gepolijst rijgedrag.
  • Porsche 911 GT3 Cup – Hergebalanceerde demping bij hoge snelheid
  • Renault Megane TCR – Nieuwe cockpitgeluiden
  • Tatuus F4 – Fysica-updates en ook nieuwe geluiden ervoor.
  • VW Golf WTCR – Schadegevoeligheid van deze auto gerepareerd die een beetje wild was
  • VW Scirocco Groep 2 – Langere eindoverbrengingsverhouding voor RedBull Ring Short (Suedschleife)
  • WTCC TC1 (2014, 2015, 2016, 2017) – Verhoogd mechanisch spoor, bijgewerkte schattingen van het brandstofverbruik, opnieuw gebalanceerde dempingsdrempels en -snelheden bij hoge snelheden, verbeterde radiatorkoeling
  • WTCR – BOP aangepast, enkele standaard setup tweaks voor de Honda (scoreborden zijn gewist)
  • Dubai – Opgelost dat AI veel te veel stoeprand gebruikt
  • Midden-Ohio – Rollende starts die te dicht bij de startlijn begonnen, zijn opgelost.
  • Silverstone GP layout – Nieuwe AI-raceline, pitlane AI-pad en verbeterde hotlap spawn-locatie
  • Spa-Francorchamps – Poging om de AI-files te verbeteren die zijn opgemerkt in de ingang van de GP-pitlane. Het AI-gedrag is aangepast zodat ze minder stoepranden gebruiken en de baanlimieten beter respecteren.
  • Weathertec Laguna Seca – Vaste rollende starts die te dicht bij de startlijn begonnen.