RaceRoom – Update V0.9.2.17 Geïmplementeerd


Update details
Download size = 1.0 GB
Client version = 0.9.2.17
Client BuildID = 6069362
Dedi version = 70.0.1238
Dedi BuildID = 6025985

Changelog

  • Gemist van patchopmerkingen voor december: nadat een exploit was gevonden met toleranties op de pitlane-snelheidslimieten (waarbij spelers in de pitlane zouden worden gezien zonder de limiter aan om een ​​klein voordeel te behalen door iets boven de limiet te gaan), werd die tolerantie verminderd. Dit heeft geleid tot een aantal meldingen van straffen voor pitspeedsnelheid, die soms oneerlijk aanvoelden. Terwijl we kijken naar verbetering van die gevallen, kunnen spelers proberen hun technieken aan te passen en aan te passen: wees voorzichtig dat je onder de limiet de pitlane betreedt en zorg ervoor dat je de limiter niet te vroeg uitschakelt bij het verlaten van de pitlane. Als u een helling afrijdt, moet u ervoor zorgen dat uw motor niet te veel koppel krijgt, omdat de kans groter is dat uw auto sneller dan de limiet rijdt. (als u de 1e versnelling met volgas gebruikt, is de kans groter dat u boven de limiet springt)
  • Oplossing voor de startfase van Hillclimb-fasen waarbij de controle niet aan de speler werd overgedragen
  • Probleem opgelost waarbij bepaalde afspeelbestanden mogelijk niet konden worden geladen
  • Vaste -triScr-parameters die kunnen conflicteren met een prototype voor een nieuwe interface die nog in ontwikkeling is.
  • Probleem opgelost dat de dedicated server vast kwam te zitten in een sessie als de optie “Blijf in de praktijk indien leeg” was uitgeschakeld.
  • Fysica – BMW M4 GT4 – Verhoogde veerweg
  • Physics – Formula RaceRoom 3 – Verlaagde minimale werkhoogte van de diffuser
  • Fysica – Formula RaceRoom VS – Verhoogde veerweg
  • Fysica – GT2-auto’s – BOP-werk om de Audi een beetje te verbeteren
  • Fysica – GT3-auto’s – Afgestemde ABS en TC, zodat alle auto’s meer vergelijkbare slipverhoudingen hebben terwijl TC en ABS actief zijn. Vaste automatische versnellingsbak die kon worden opgemerkt bij het niet terugschakelen onder de 4e versnelling.
  • Fysica – Scirocco Gr2 – Onjuiste plaatsing van de brandstofcel opgelost
  • Auto’s – Audi R8 LMS GT3 Evo – Verbeterde positie van motorkap / motorkap / camera’s achteraan
  • Auto’s – Audi R8 LMS GT4 – Verbeterde beelden van de cockpitgegevensweergave en LED’s
  • Tracks – Bathurst – Probleem opgelost met een Pirtek-sponsor
  • Tracks – Brands Hatch GP – Visuele tweaks. Er is een kunstmateriaal gerepareerd dat aanwezig was bij het verlaten van bocht 8 dat een ronde ongeldigverklaring kon veroorzaken.
  • Tracks – Portimao – HUD-trackkaarten opgelost die niet langer gecentreerd waren
  • Tracks – RaceRoom Hillclimb – Vaste HUD-trackkaarten die niet langer gecentreerd waren
  • Tracks – Sepang – Enkele uitgesneden gangen gerepareerd
  • AI – Bathurst – Verbeterd AI-gedrag
  • AI – Falkenberg – Verbeterd AI-gedrag tijdens racestarts
  • AI – Mantorp – Verbeterd AI-gedragAI – Scandinavian Raceway (Anderstorp) – Verbeterd AI-gedrag