rFactor 2 – Roadmap Update Februari 2021


Roadmap Day!

Hallo mede-virtuele racefans en welkom bij de laatste van onze maandelijkse rFactor 2 Development Roadmap-berichten. Het zal geen verrassing zijn dat de afgelopen vier weken opnieuw behoorlijk vol waren hier bij Studio 397, aangezien we hard blijven werken aan de ontwikkeling van rFactor 2, met veel gebeurt zowel aan de publieke kant van het bedrijf als daarachter. de scènes en in onze zoektocht om de titel te blijven verbeteren en uitbreiden.

Dus, zonder verder oponthoud – laten we eens kijken naar het grote en het goede van het verleden, het heden en de toekomst in rFactor 2 …

New Builds & Bug Fixes

Zoals we eind januari in de laatste Development Roadmap hebben uiteengezet, blijft veel aandacht van ons ontwikkelingsteam gericht op het aanpakken van een aantal van de geïdentificeerde en bestaande bugs binnen de simulatie, waarbij de afgelopen tijd extra aandacht is besteed. weken verificatie en analyse van een breed scala aan verschillende aspecten van de software die kunnen worden opgelost in de korte, middellange en lange termijn ontwikkeling van rFactor 2. In een poging om ervoor te zorgen dat we onze middelen op een verstandige en gestructureerde manier inzetten, zijn we gegaan naar veel moeite om te begrijpen waar we de meeste impact kunnen maken op het grootste aantal belangrijke fixes binnen de sim, terwijl we de mogelijke effecten die dit zou kunnen hebben in de codebase van de software nauwlettend in de gaten houden. Bij het werken aan een stuk software dat zo complex is als rFactor 2, is het vaak zo dat een wijziging binnen de ontwikkelcode elders onbedoelde gevolgen heeft, en wat aanvankelijk voelde alsof het een relatief ongecompliceerde verandering zou zijn, vreet uiteindelijk aanzienlijke hoeveelheden tijd die we hebben gebudgetteerd voor de fixes, wat op zijn beurt een impact kan hebben op het aantal problemen dat we in een bepaald tijdsbestek kunnen oplossen.

Om ons voortdurende ontwikkelingsproces te vergemakkelijken, hebben we het besluit genomen om de onderliggende code binnen rFactor 2 nader te bekijken, en hoe verschillende delen van de software afhangen van andere aspecten van de code, en wat deze functies willen bereiken in hoe rFactor 2 achter de schermen werkt. Dit blijkt een vruchtbare oefening te zijn, en veel fixes en verbeteringen zijn al geïdentificeerd en opgelost door het ontwikkelingsteam – wat ons in een sterkere positie helpt om vooruit te komen. De keerzijde hiervan is dat veel van onze middelen zijn toegepast op het repareren van delen van de software die zich misschien niet als merkbare veranderingen voor het publiek zullen manifesteren, maar ze zijn zeker nodig om ons de stabiele basis te geven waarop we nodig hebben om vooruit te blijven gaan en die grote ticketwijzigingen samen te brengen die de gebruikerservaring voor onze spelers echt verbeteren.

Eerder deze maand hebben we een nieuwe build-update geïmplementeerd voor de ‘Release Candidate’ -tak van Steam (meer over RC-builds hieronder) met de eerste reeks tweaks en verbeteringen waaraan we hebben gewerkt. Tot dusver hebben we een positieve reactie op deze build ontvangen, en feedback uit de gemeenschap suggereert dat we deze fixes heel dicht bij de belangrijkste publieke tak van de software hebben gezet. Het voordeel dat we hebben gevonden in het hebben van een release candidate-branch is aanzienlijk geweest, omdat het ons in staat stelt om de reactie van onze community te peilen en vast te stellen of er problemen aan het licht komen die niet naar voren kwamen tijdens onze interne tests, terwijl we spelers toch de mogelijkheid bieden om vast te houden aan de belangrijkste stabiele tak van de software als ze dat willen. We zijn in eerste instantie tevreden met hoe dit werkt en zullen deze ontwikkelingsstrategie in de nabije toekomst blijven volgen.

Een ander positief voordeel van het hebben van een Release Candidate-tak voor onze nieuwe update is dat het ons in staat stelt de ontwikkelingsfocus te splitsen tussen het oplossen van eventuele openstaande problemen met de RC-build die kan verschijnen, terwijl we tegelijkertijd doorgaan met het proces van het maken van onze volgende build – iets dat is goed onderweg in de Studio en zou heel, heel dicht bij de implementatie in de RC-tak moeten zijn als we de huidige wijzigingen naar de openbare versie van de software hebben verplaatst. Oh en ja, wiel- en pedaalingangen komen terug voor de volgende update …!

Release Candidate’ Builds

Zoals hierboven beschreven, heeft rFactor 2 momenteel twee hoofdbuilds die spelers kunnen activeren. Zoals beschreven in de laatste Development Roadmap, en hieronder opnieuw gedetailleerd, kunnen spelers ‘None’ selecteren op het bètatabblad van rFactor 2 op Steam, waardoor ze toegang krijgen tot de belangrijkste openbare build van de software, of ze kunnen de ‘Release’ kiezen. Candidate ‘optie waarmee spelers kunnen rijden met de laatste updates ontwikkeld door Studio 397. Na verloop van tijd zullen de Release Candidate wijzigingen worden overgezet naar de publieke hoofd build van de simulatie, en zullen de standaard installatie setup worden.

In de laatste ontwikkelingsroadmap hebben we gesproken over een gestroomlijnde manier om problemen met de nieuwste build van de software te rapporteren, en we zijn nog bezig met het finaliseren en aanpassen van hoe dit in de praktijk zal werken. Het doel van het proces is om op efficiënte wijze een zo breed mogelijke selectie van door de gemeenschap geïdentificeerde gebieden van rFactor 2 vast te leggen die u door ons wilt laten beoordelen, maar zonder het proces te zwaar te maken voor de eindgebruiker om ons waardevolle informatie te geven om actie te ondernemen. Als toevoeging willen we het ook zo maken dat we duidelijk en gemakkelijk kunnen zien wat er is gerapporteerd, met hopelijk alle informatie die we nodig hebben om dat rapport te vertalen in een bruikbare instructie voor ons ontwikkelingsteam. We verwachten dat deze rapportagefunctie zeer dicht bij het publiek zal worden uitgerold, maar zodra de definitieve versie is ontwikkeld en getest, zullen we meer vertellen over hoe u dichter bij de tijd kunt bijdragen aan dit belangrijke initiatief.

Currently In Development

Terwijl we steeds verder graven in de codebase van rFactor 2, en door de community gegenereerde rapporten over de software blijven monitoren en acteren, zijn we verheugd te zien dat er aanzienlijke vooruitgang wordt geboekt bij het vinden, repliceren, beoordelen en oplossen van een breed scala aan verschillende aspecten van de simulatie die we graag opgelost en verbeterd zouden willen zien. Dit is natuurlijk een zeer langdurig proces en eerlijk gezegd zal geen enkel stuk software ooit volledig vrij zijn van de noodzaak om te updaten en verbeteren, vooral een zoals die van ons, waar we van plan zijn voort te bouwen op het kernaanbod met steeds meer functionaliteit. en functies over een aantal jaren in de toekomst.

We hebben al een nieuwe build uitgebracht en een nieuwe ‘Release Candidate’-build die we eerder in de roadmap hebben besproken, en veel van de volgende’ RC’-build bevindt zich al in een vergevorderd stadium van ontwikkeling en testen – dus verwacht een aantal leuke wijzigingen aan in de niet al te verre toekomst naar de bredere gemeenschap gebracht.

Van deze wijzigingen zijn we ons voorlopig blijven concentreren op het belangrijkste probleemoplossende aspect van de titel, dus degenen onder jullie die thuis reikhalzend uitkijken naar gloednieuwe functies en fysica-updates, zullen, vrees ik, nog even geduld moeten hebben. terwijl we hard blijven werken om ervoor te zorgen dat onze kernbasis van de simulatie robuust genoeg is om ons in staat te stellen de verbeteringen te ontwikkelen die we graag in de titel zouden willen zien in de komende dagen, weken, maanden en jaren.

Dat gezegd hebbende, we zijn erin geslaagd om een mooie verzameling tweaks binnen te sluipen waarvan we denken dat de community het leuk zal vinden om te zien dat ze worden toegevoegd aan of terugkeren naar rFactor 2 als onderdeel van deze zich ontwikkelende nieuwe build.Deze lijst is nog niet compleet, dus zorg ervoor dat je dit controleert uit onze changelog zodra die nieuwe build onze volgende release-candidate wordt.

Met betrekking tot de inhoud hebben we een CTD gerepareerd toen u probeerde te starten met een geselecteerde serie die was verwijderd, we hebben ervoor gezorgd dat er geen manieren meer zijn om upgrades te selecteren die anders waren dan degene die de server afdwong, en we hebben een probleem opgelost waarbij soms wanneer je probeerde lid te worden van een server, je zou uiteindelijk auto’s uit de verkeerde lijst selecteren. Ten slotte hebben we de logboekregistratie uitgebreid met meer details over de inhoud die wordt geladen.

Problemen opgelost waarbij de gebruikersinterface soms met een krankzinnige framerate draaide. Als u in het optiescherm de FFB-instellingen zou wijzigen, zouden ze zich pas registreren als u voor de tweede keer op de baan gaat. Het sessie-instellingenscherm zag een aantal fixes, waarvan de meeste betrekking hadden op het ervoor zorgen dat de instellingen op het juiste moment worden gereset, bijvoorbeeld bij het wisselen van tracks of series. In het pakketbeheerscherm hebben we een soms niet werkende vernieuwingsknop gerepareerd. Favorieten worden ook vernieuwd als u nieuwe toevoegt uit de volledige serverlijst en tot slot toont het garagescherm nu ook wielbelastingen.

Op de grafische afdeling ontdekten we tijdens het testen enkele grafische storingen in de lucht, inclusief die in de permanente reparaties die we deden, die er soms ook voor zorgden dat de carrosserieën gingen glitchen en “opblazen”. We hebben de vage grenzen verwijderd die je in VR zou zien als je naar de randen van de gebruikersinterface kijkt. Last but not least hebben we een probleem opgelost waarbij secundaire reflecties van nat weer niet op vochtig wegdek te zien waren.

Informatie over bestuurders en auto toegevoegd aan de herhaling op volledig scherm. Dit omvat invoer zoals sturen, remmen, koppeling en gas geven en een grafiek met de g-krachtcirkel. Bovendien tonen we nu ook altijd de juiste driver voor en na het wisselen van chauffeur. In een racesessie laten we nu de resterende tijd van een sessie zien. Het berichtencentrum toont nu consequent dezelfde naamgeving en nummering voor waarden als de garage bij het wijzigen van instellingen zoals ABS en TC tijdens het rijden.

New Content Next Week – Diriyah Formula E

We gaan verder met de wereld van contentreleases, zoals onze immer inzichtelijke Discord-community al is gelukt, we zijn ongelooflijk dicht bij het vrijgeven van een gloednieuw circuit voor de simulatie – ja, de Saoedi-Arabië-ronde van het ABB Formula E Wereldkampioenschap komt naar rFactor 2 – de Diriyah E-Prix! De nieuwe track-DLC zou volgende week moeten worden uitgebracht, en ik heb genoten van het plezier om ermee te rijden in rFactor 2 de afgelopen weken en ik kan gerust zeggen dat ik er zeker van ben dat onze simracegemeenschap echt zal genieten van de uitdaging die het biedt. voor spelers. In tegenstelling tot veel straatcircuits die typerend zijn voor de Formule E-kalender, biedt Diriyah een combinatie van zeer hoge snelheden, waarvan er vele blind zijn bij het betreden van de bocht en waarbij de coureur zich volledig moet inzetten voor de racelijn, ruim voordat er een duidelijke zichtlijn is. naar de top – iets dat ongelooflijk uitdagend is met muren langs het circuit aan weerszijden, en ik moet zeggen dat het een nogal opwindende ervaring is, vooral in de nieuwe Gen2 2021 Formule E-auto’s die we onlangs aan het spel hebben toegevoegd.

Formula E 2021 | Steam Store: Klik hier.

De nieuwe track wordt onze vijfde E-Prix-release, na de originele circuits van Hong Kong, Monaco, New York en Berlijn die we de afgelopen jaren naar de simulatie hebben gebracht. Het circuit heeft 21 bochten, waarvan er vele met hoge snelheid zijn, en profiteert van de vrij unieke woestijnlocatie, die in combinatie met de indrukwekkende architectuur verspreid over de omtrek van het circuit, zich zeker leent voor een visueel indrukwekkend en meeslepend stuk van nieuwe inhoud.

Als onderdeel van het Formule E-seizoen 2021 zal het circuit natuurlijk een van de nieuwste Formule E-specifieke functies bevatten, Attack Zone, waar spelers de mogelijkheid hebben om een ‘aanvalsmodus’ aan boord te activeren voor twee extra snelheidsverhogingen in de loop van de race, na het succesvol navigeren door de poort van de aanvalszone die zich in de circuitconfiguratie bevindt.

Een nieuwe track komt

Niet tevreden om op onze Formule E-lauweren te rusten met de Diriyah E-Prix-release in de eerste paar dagen van maart, de komende maand zal ook een andere nieuwe circuittoevoeging rFactor 2 te zien zijn – hoewel ik, om de spanning nog wat langer vast te houden, ga vertel je niet precies welk nummer het is – maar ik kan bevestigen dat dit een verrassend snelle, zeer technische en nogal golvende lay-out is die absoluut fantastisch is om te rijden … blijf op de hoogte van de rFactor 2 Social Media-kanalen in de komende dagen en weken voor meer nieuws over het nummer, en wanneer je kunt verwachten dat het later deze maand beschikbaar komt voor de sim …

Aanvullende trackupdates in ontwikkeling

Naast het werken aan de eigenlijke code zelf, was de studio ook nogal druk op de afdeling voor trackontwikkeling, omdat onze supergetalenteerde artiesten blijven werken aan zowel nieuwe projecten als oudere inhoud binnen de simulatie tot leven brengen. We hebben een vrij substantieel schema met updates voor een aantal circuits in de nabije toekomst, inclusief een nieuwe build van Azure met sterk verbeterde AI voor de verschillende autotypes binnen de sim. Azure is nu vrij dicht bij de laatste tests, dus verwacht dat die in maart zal vallen, maar we hebben ook een paar andere tracks die momenteel fixes en grafische updates voor PBR ontvangen – waarvan sommige steeds dichter bij ons testteam komen. voor definitieve goedkeuring.

Het is waarschijnlijk een beetje te vroeg om een schatting te geven van wanneer deze updates waarschijnlijk in het openbaar zullen verschijnen, en we willen geen verwachtingen wekken door u precies te vertellen welke tracks zich op welk punt in ontwikkeling bevinden, maar ik denk dat dit wel zo is. eerlijk om te zeggen dat we kunnen verwachten dat een paar mooie nieuwe builds van populaire locaties in de redelijk nabije toekomst in de sim zullen vallen …, daarover iets later in de maand meer …

Competitie systeem blog wordt sterk

In dit gedeelte van de roadmap willen we van de gelegenheid gebruikmaken om onze geweldige community te bedanken voor hun buitengewone betrokkenheid bij onze wekelijkse Competition System-blogposts. Eerlijk gezegd waren we verbaasd over de mate van interesse en betrokkenheid bij ons nieuwe systeem, en de nieuwsgierigheid die de gemeenschap heeft om meer te weten te komen over onze ontwikkelingsrichting, en wat de korte, middellange en lange termijn doelen zijn voor de studio in verband met het krijgen van de CS volledig rijk aan functies en in een openbare V1-buildstatus.

Eerlijk gezegd hebben we met deze blogpostings een beetje een duik genomen in het onbekende, met een zeer open geest over de mate van interesse en hoeveel vragen we eigenlijk zouden krijgen met zo’n regelmatig postschema. Zoals je ongetwijfeld hebt gemerkt, ondanks het feit dat het Competitiesysteem zich nog steeds in een bètafase bevindt en er weinig promotionele activiteiten achter zitten, heeft onze community het potentieel achter dit systeem echt ter harte genomen en lijkt het vol te zitten. interessant om meer te horen over hoe de mechanica ervan werkt, en wat er hierna komt.

We maken graag van de gelegenheid gebruik om te proberen uw vragen te beantwoorden en meer duidelijkheid te geven over het systeem zelf, zelfs als dit heeft geresulteerd in een paar late-night-streepjes naar de finishlijn om het op onze reguliere woensdag-slot te krijgen! Blijf alsjeblieft de vragen binnenkomen, en we zullen blijven proberen om zo open en eerlijk mogelijk te zijn in onze antwoorden. Er komen nog veel meer updates en verbeteringen aan, dus ik weet zeker dat we de komende weken en maanden nog veel te bespreken zullen hebben!

Als je alles wat je hebt gemist over het Competition System wilt inhalen, bekijk dan zeker deze handige links naar onze blogposts die tot nu toe zijn vrijgegeven:

Een Ansichtkaart Uit De Woestijn

Ik weet zeker dat een redelijk deel van jullie zal weten dat dit weekend de eerste ronde van het nieuwe, door het Wereldkampioenschap geclassificeerde ABB Formule E-kampioenschap op vrijdag en zaterdag van start ging in Saoedi-Arabië, wat de terugkeer naar actie markeerde op een circuit buiten de vele Berlijnse straatcursus voor de eerste keer in bijna een jaar voor de serie – maar wat je misschien niet weet is dat rFactor 2 dit jaar een zeer sterke aanwezigheid heeft op het circuit, dankzij onze speciale Formule E-specifieke ‘Game Zone’ die zal volgen het kampioenschap het hele seizoen door.

Helaas verhinderen de huidige reisbeperkingen dat het personeel hier bij Studio 397 een beetje vriendelijke rivaliteit tussen ons heeft, maar onze collega Martijn heeft het geluk gehad om de studio ter plaatse te vertegenwoordigen en ervoor te zorgen dat alles verloopt soepel op de verschillende rFactor 2-simulatoren die beschikbaar zijn voor zowel de echte coureurs als het publiek om de simulatie uit te proberen.

Het is niet verwonderlijk dat het er behoorlijk warm uitziet in Diriyah, en er komt ook steeds een aardig stukje zand het podium op….

Terugkijkend op februari

Nu we uitvoerig hebben gesproken over de toekomst van rFactor 2, laten we even de tijd nemen om te bekijken wat er in de eerste maand van het nieuwe jaar is gebeurd, met een korte samenvatting van enkele hoogtepunten voor rFactor 2-spelers in de maand januari.

Indianapolis Motor Speedway PBR Update

Indianapolis Motor Speedway | Steam Workshop: Klik hier.

Dit is er een waar we al geruime tijd naar uitkeken. OK, ik denk dat het redelijk is om te zeggen dat de moderne incarnatie van de Indianapolis Motor Speedway-wegparcoursconfiguratie een beetje een ‘marmite-moment’ is voor veel simracers – je lijkt ofwel echt te houden van de manier waarop het circuit stroomt en de variatie in de bochten, of aan de andere kant van het spectrum vind je de track echt helemaal niet leuk! Dat is volkomen begrijpelijk, en het zou eerlijk zijn om te zeggen dat ovaal terzijde, niemand zal zich de lay-out herinneren als een legendarisch circuit in één adem als ergens als Spa-Francorchamps of Suzuka, maar toch heeft het circuit zeker zijn eigen bijzonderheid. unieke charmes, en het lijkt vaak een zeer hechte en intense race te genereren, ongeacht de categorie of stijl van de auto.

Als een van de oudere circuits binnen rFactor 2 (die al in 2014 werd uitgebracht), en ondanks verdere updates na de release, begon het circuit zeker zijn ouderdom te vertonen in vergelijking met meer recente contentreleases voor de simulatie. Als een belangrijke locatie in de wereld van uithoudingsraces, en als onderdeel van ons belangrijke schema van inhoudsupdates waar we de afgelopen maanden methodisch aan hebben gewerkt, voelde het als het ideale moment om onze Amerikaanse baan een beetje van de PBR-magische behandeling te geven. , om het nummer op specificatie te brengen en van de gelegenheid gebruik te maken om nog een paar handige fixes, optimalisaties, tweaks en verbeteringen toe te voegen. We zijn erg blij met hoe de update is verlopen, en we zijn er zeker van dat u het ermee eens zult zijn dat de baan er beter uitziet en beter rijdt dan ooit.

RCCO eX ZERO 2021 1.17 Update

RCCO eX ZERO 2021 | Steam Store: Klik hier.

Ook wat betreft het onderwerp updates: onze meest recente auto-release heeft eerder deze maand enkele positieve verbeteringen ondergaan, aangezien we tijd als een studio hebben doorgebracht met het toevoegen van nog meer nieuwe technologie aan de nogal prachtige RCCO eX ZERO 2021. Zoals velen van jullie zal wel beseffen dat de ex ZERO een hightech elektrische raceauto is die we voor rFactor 2 hebben ontwikkeld in samenwerking met Mike Rockenfeller en het RCCO-team. Hoewel de auto alleen bestaat binnen de domeinen van rFactor 2, zijn de fysische berekeningen en parameters die bij de creatie worden gebruikt, in overeenstemming met die van het echte leven – waardoor spelers een realistische en geloofwaardige ervaring krijgen van hoe deze auto zich zou gedragen als hij ooit in productie zou komen. de echte wereld.

Aangezien de auto wordt aangedreven door een 100kWH-batterij, een batterij die een verbazingwekkende 1000 pk produceert, dachten we dat het een goede gelegenheid zou zijn om wat extra regeneratietechnologie aan de motor toe te voegen, waardoor bestuurders effectief hun stroomvoorziening kunnen opladen wanneer ze buiten zijn. circuit, door middel van regeneratie van elektriciteit door krachtig te remmen op de baan. Dit vergde een beetje back-end-codering in zowel de auto als de simulatie, en we zijn van mening dat dit toegevoegde element aan de rijervaring echt helpt om te differentiëren hoe deze auto zich gedraagt in vergelijking met meer traditionele machines met interne verbrandingsmotor in de simulatie.

Hoewel de regeneratietechnologie een belangrijke upgrade van de auto was, hebben we ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om de beelden op de eX ZERO verder te upgraden door nieuwe LED-verlichting en aanpassingsopties toe te voegen, evenals een herziene animatie voor de ruitenwissers en updates van de audio. effecten geproduceerd door de auto.

Met deze laatste wijzigingen, en gezien het feit dat dit een 1000 pk sterke 4WD volbloed racer met hoge downforce en hoog koppel is, denken we dat dit absoluut een van de meest uitdagende en bevredigende auto’s is die momenteel beschikbaar zijn in rFactor 2.

GT3 BOP 

GT3 Bundle DLC | Steam Store:Klik hier.

We gaan verder met machines met interne verbrandingsmotoren, en waarschijnlijk de meest populaire raceklasse ter wereld van vandaag, in februari zou ook een belangrijke update worden toegepast op onze omvangrijke verzameling GT3-auto’s binnen rFactor 2 (13 en meer). Eerder deze maand hebben we onze BOP-update van februari 2021 geïmplementeerd in de GT3-klasse, waar we ernaar streefden een niveau van prestatie-pariteit in de hele categorie te verzekeren om ervoor te zorgen dat al onze coureurs de kans hebben om hun favoriete auto te kiezen om te racen, met behoud van een redelijke de auto ergens in de buurt van het scherpe uiteinde van het rooster houden.

Het is altijd een uitdaging om een redelijke en eerlijke balans te vinden tussen de verschillende soorten machines waar we momenteel van genieten in rFactor 2, en ik weet zeker dat veel mensen in de gemeenschap zouden beweren dat hun favoriete merk is benadeeld in op de een of andere manier – maar we zijn ervan overtuigd dat onze gegevens en de vele duizenden ronden die tijdens deze testfase zijn geregistreerd, hebben geresulteerd in een zeer solide benadering van pariteit in de klas – wat heeft bijgedragen aan het versterken van onze meest populaire vorm van racen binnen de sim.

Als een aanvullende opmerking, hoewel deze release stevig op de markt werd gebracht als een BOP-update, hebben we ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat fysisch gedrag met deze auto’s te bekijken, met het oog op een iets realistischere ervaring met het gedrag van banden en rijeigenschappen. We zijn van mening dat de update ons hier zeker een stap in de goede richting heeft gebracht, hoewel we erkennen dat we meer te doen hebben om deze auto’s, en bij uitbreiding de hele verzameling auto’s binnen de simulatie, binnen een reeks parameters te laten werken. dat we tevreden zijn, maximaliseert het volledige potentieel van de simulatie. We zijn zeker niet in de positie om te praten over de maatregelen die we hebben genomen om te beoordelen hoe banden / glijden. / Temperaturen zich gedragen binnen rFactor 2, maar u kunt er zeker van zijn dat er op dit front veel werk wordt verzet achter de schermen, en we Ik hoop in de nabije toekomst de eerste vruchten van dit werk te zien.

Competities

Net voordat we ons hier voor nog een maand afmelden voor Development Roadmap-plicht, wilden we nog een paar laatste momenten nemen om je te wijzen op een aantal uitstekende esport-inhoud aan de horizon die je misschien in de gaten wilt houden, als toeschouwer of zelfs als onderdeel van de race-actie zelf.

Als premium racesimulatie zijn we erg trots en doen we aanzienlijke inspanningen om ervoor te zorgen dat evenementen en series waar we deel van uitmaken, de aard weerspiegelen van het product dat we ontwikkelen. Van zelfgekweekte categorieën zoals de GT Pro- en GT Challenge-serie tot evenementen met partners zoals de RCCO-kampioenschappen en Formula E Accelerate, we zijn verheugd te zien dat rFactor 2 nog steeds sterk vertegenwoordigd is door een fijne selectie van coureurs, gemeenschappen en organisaties in de hele wereld. wereld.

Hopelijk heb je de afgelopen maanden de kans gehad om zelf wat van de race-actie te ondernemen, maar als je nog moet proeven van wat rFactor 2 te bieden heeft in een competitieve online omgeving, dan is hier slechts een kleine selectie van dingen die je zou kunnen doen wil je zelf eens kijken tijdens de maand maart:

Monday 1st March | 20:00 CET | GT PRO Draft | rFactorLive Twitch

Sunday 7th March | 20:45 CET | Formula Simracing Round 1 | The Race YouTube

Monday 8th March | 19:00 CET | BMW SIM Round 1 | rFactorLive Twitch

Monday 8th March | 20:00 CET | GT PRO Round 1 | TraxionGG YouTube

Thursday 11th March | 20:00 CET | Formula E Accelerate Round 4 | Formula E YouTube

Saturday 13th March | 16:50 CET | Virtual Endurance Championship Round 6 | VEC YouTube

Monday 15th March | 20:00 CET | GT Challenge Round 1 | rFactorLive Twitch

Thursday 18th March | 20:00 CET | Formula E Accelerate Round 5 | FE YouTube

Sunday 21st March | 20:45 CET | Formula Simracing Round 2 |The Race YouTube

Monday 22nd Match | 19:00 CET | BMW SIM Round 2 | rFactorLive Twitch

Monday 22nd March | 20:00 CET | GT PRO Round 2 | TraxionGG YouTube

Thursday 25th March | 20:00 CET | Formula E Accelerate Round 6 | FE YouTube

Monday 29th March | 20:00 CET | GT Challenge Round 2 | rFactorLive Twitch

Zoals altijd, bedankt dat je de tijd hebt genomen om op de hoogte te blijven van de laatste gebeurtenissen hier in de studio. Vergeet niet dat je kunt deelnemen aan het gesprek op ons steeds groter wordende rFactor 2 Discord-kanaal om direct te chatten met andere fans van de simulatie, en blijf veilig, blijf gezond en zie je binnenkort op het virtuele circuit!